Poradna Satelitní karty


Autor: | Vloženo: 01.02.2014 000 20:31 | Témata: Poradna Satelitní karty

Nedaří se mi reaktivovat dekódovací kartu

V rekreačním objektu jsme"zdědili"TV se satelitem, nemám s tím žádnou zkušenost, všechny programy jsou zakódovány,kromě CT24. 4.1. mi u Satana v Trutnově zkontrolovali OPTIBOX extra, koupila jsem kartu a zaplatila servisní poplatek.Včera jsme přijeli a nic opět nešlo. Dle návodu na webu Skylink by se měla karta po 1 hodině reaktivovat, leč nestalo se tak.Poslala jsem SMS za 7 Kč, odpověděli mi"Digitální". Psala jsem na Skylink, ale o víkendech zřejmě nepracují. CO MÁM DĚLAT ???? Prosím.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    2. února 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    pošlete mi číslo karty naemail kouknu na to
    [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaroslava Tyllová

      2. února 2014 - Jaroslava Tyllová

      42911143644
      nejsem si jista, zda jsem kartu vložila správně. jt


    • Anonymní uživatel

      2. února 2014 - Anonymní uživatel

      Tak karta je aktivní.... a kartu musíse vložit čipen dolů a od sebe pokud se do hodiny nerozjede čt1 tak ji máte špatně a dejte čit nahoru....


    • Jaroslava Tyllová

      2. února 2014 - Jaroslava Tyllová

      Byla čipem dolu už 2 dny a nic. Tak jsem vložila kartu čipem nahoru a večer uvidíme. Na Optiboxu se objevila ikonka "karta vložena". Teď bohužel nebudu na síti, vrátím se někdy odpoledne, nechám přístroje zapnuté, pak se ozvu.
      Zatím díky JT


    • Anonymní uživatel

      2. února 2014 - Anonymní uživatel

      Dobrá


    • Jaroslava Tyllová

      2. února 2014 - Jaroslava Tyllová

      Tak jsem zpět a nic, 4 hodiny zapnuto, Optibox extra na CT1, indikuje "karta vložena" (je čipem nahoru), televizor - zakódovaný kanál. Co s tím? JT


    • Anonymní uživatel

      2. února 2014 - Anonymní uživatel

      Tak dejte ji zase dolů pošlu na ni kody...


    • Jaroslava Tyllová

      2. února 2014 - Jaroslava Tyllová

      Vložila jsem kartu čipem dopředu a dolů.


    • Jaroslava Tyllová

      1. března 2014 - Jaroslava Tyllová

      Problém je patrně v Optiboxu, který není schopen po delší době mimo provoz reaktivovat aktualizované kódy (Skylink aktualizuje kódy 1x týdně). V IT prodejně Optibox "oživili" a doporučili nákup jiného přístroje, přijala jsem dočasné opatření - po dobu mé nepřítomnosti nechávám Optibox zapnutý, funguje to.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.