Poradna Satelitní karty


Autor: | Vloženo: 12.06.2015 000 13:05 | Témata: Poradna Satelitní karty

SP je vyšší, než zde uvádíte.

Po zaplacení SP,neustále naskakuje na obrazovku - Signál 0 -, což ručí sledování programu,žádám o kontrolu a uvedení do normálního stavu. Před zaplacením k tomu nedocházelo!!!

  • TV - ANTÉNY . cz

    TV - ANTÉNY . cz

    12. června 2015

    servisní poplatek zajišťuje pouze dekódovaní signálu nikoliv jeho sílu , je možné ,že máte pohnutou parabolu nebo vadný konvertor

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Šíchová Hana

      12. června 2015 - Šíchová Hana

      Parabola je v pořádku, dle servisního technika, zajímavé je, že problém nastal ihned 1.den po zaplacení SP (10 dní placené SMS).Do té doby parabola i vše ostatní fungovalo normálně.Váš přístup k tomu,aby měl klient odpovídající služby, mě bohužel nepřesvědčuje o vašem zájmu.Nemám na financování žádných balíčků,ale chci pouze po zaplacení SP sledovat programy, které nabízíte.


    • TV - ANTÉNY . cz

      12. června 2015 - TV - ANTÉNY . cz

      Dobrý den,

      já nejsem zaměstnanec Skylinku ,

      pracovníky Skylinku můžete kontaktovat na telefonu 595 694 310


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.