Poradna Skylink ICE Irdeto výměna

Autor: | Vloženo: 12.12.2014 000 09:01 | Témata: Poradna Skylink ICE Irdeto výměna

Dobry den.Nahlasil jsem u vas,že mam kartu T-MOBILE,nic se me nenačtlo

nic semě nenačtlo? Udělejtes s tim něco.Veškeré inic.mate u sebe.Děkuji mob.:775270847 J.Klement

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    12. prosince 2014

    Dobrý den tady nikdo od firmy Skylink a T-mobile není mohu vám jen poradit že musíte zavolat na linku skylinku kde váš problém vyřeší....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.