Nejnovější recenze ze sekce Satelitní karty
10%
- Je to nejhorší operátor, kartu mám zaplacenu a pořád mě píší, že není zaplaceno, beznadějně volám , na e maoly nikdo neodpovídá . Když delší čas nepoužívám kartu, třeba 14dní tak nejde. Dělají si z nás standu
Kočím s nimi

Skylink Irdeto neomezená
Ověřený zákazník
Přidáno: 22. prosince 2012
(naposledy upraveno 22. prosince 2012)
Zakoupeno v MEEL.CZ
100%
- super cena
- není žádné proti
- doporučuji všem
100%
- ok.
- ok
ok
10%
- naprostá nemožnost dovolat se na zákaznickou linku
- při koupi jiné karty Výměna nejsou schopni kartu zaregistrovat ve svém systému
je nám smutno,protože přes svátky budeme místa na televizy koukat asi do trouby
10%
- nic
- zlodějna podporovaná státem
Životní omyl.Podávám trestní oznámení na policii ČR za podvodné jednání
10%
- nic
- absolutně nic
- vůbec nic
- neskutečná drahé sledování televize
- zlodějna ****
Skylink si absolutně nic nedělá z předešlých obchodních
podmínek a natáhne Vás kde se dá.Hlavně že inzeruje
české programy "navždy zdarma" .Pak Vás donutí koupit
si za 600 Kč novou kartu a chce každý měsíc servisní poplatek
za každou televizi v domácnosti. Kašlu na jejich satelit, přecházím ke klasice na sep-to-box. A´t si do Lucemburku
posílá peníze kdo chce-seru na ně.Navrhuji defenestraci
generálního
100%
- Obdržel jsem takové zboží,které jsem potřeboval a velmi rychle
Toto zbží jsem si vybrab proto,že končila platnost staré karty.
A tato forma nákupu mě nejlépe vyhovovala.
50%
- Samé poplatky
- Komunikace
Měl jsem určité problémy z registrací tak jsem chtěl zavolat a poradit.Dovolat se tam,spojit s operátorem je takřka nemožné a komunikace s e-mailem je taky asi moc nebaví.Nevím teda zaco mám platit servisní poplatek bez servisu
50%
- Funguje
- Bohužel se těm podvodníkům od skylinku musí zaplatit i výměna. Přitom původní karta měla být doživotní.
50%
- lepší obraz
- pěknej podraz když si to musím vyměnit za stávající kartu za peníze
karta je lepší, az každopádně je to podraz
20%
- Lituji že jsem si tuto kartu koupil , byla to chyba .
Nikomu bych tento produkt nedoporučoval - placene programy hraji jen kratce a servisni poplatek doživotni karty !!! je to zlodějna
80%
- Cena
- Zavedený měsíční poplatek Skylinku
Spokojenost
100%
- funguje, splňuje to co jsem chtěl
- nevím
funguje, splňuje to co jsem chtěl
70%
- pro satelit potřebná
dnes jediný poskytovatel
90%
Dobrá cena , rychlost dodávky, spolehlivost
100%
- Karta zakoupena v akci společně s modulem Viaccess
Výborná kvalita programů
50%
- Zavolání na klientský servis je horor slyším jen"jsme rádi že jste dovolali, operátoři obluhuji ty kteří se dovolali před vámi"a potom už jen čekejte asi mají jen jednoho oprátora,už se takle snažím dovolat 14.dní a výsledek je jen provolaná hodina a výdělek pro telefoního operátora.
- Na dva emaily které jsem napsal také nebyla žádná reakce.
Jelikož je váš satelit pro celou bytovku nemám na výběr.
Současné době nevím co si mám o vás myslet.pokut se nemohu s vámi skontaktovat.Jinak jsem byl zatím spokojený.
10%
- Telefon nikdo nebere,dovoláte se jen na automat.
- Máte doma dvě karty?Zaplatíte dva měsíční poplatky.
- Balíček?Pouze takový jaký sami nabízí,žádný vlastní výběr.
- Výměna karet? Další tahání peněz z kapes domácností.
- Nedovolal jsem se a na dotaz emailem ohledně dvou poplatků za karty v jedné domácnosti ze mne v elektronické odpovědi udělali blbce,který si podle nich neumí naladit stanice.
Jezdím na montáže a na televizi se dívám jeden den v týdnu.Takže jedna karta není téměř využívána,tak proč platit dva poplatky a ještě ze sebe nechat dělat negramota.Uvažuji o settoboxu.
10%
- Objednáte si kartu a třeba balíček a místo, aby jste měli radost a sledovali zaplacené programy, tak voláte na telefon na který se nedovoláte. Samozřejmě ale automat to zvedne, tak platíte, dokud vydržíte. Na emaily neodpovídají. Takže trávíte dny tím, že se snažíte marně dovolat práva.
Je to naprosto ignorantská firma. Když chtějí peníze, tak komunikují, potom nezájem
90%
JELIKOŽ OD NOVÉHO ROKU MUSÍM POUŽÍT KARTU IRDETO A ZATÍM V POŘÁDKU
Zobrazuji 421 - 440 ze 500 recenzí « Předchozí 1...20 21 [ 22 ] 23 24...25 Další »