Nejnovější recenze ze sekce Satelitní karty
50%
- Od doby kdy jsem tento balíček obdržel jen zdražují, přitom v televizi reklamují stejný balíček programů -freSAT medium za nějakých 190,-Kč měsíčně, já platím 335,-Kč. Proto nedopuručuji, sám dám tomuto produktu výpověď.
nejsem celkově spokojen s cenou.
co se týče programů to ujde
vadí mi reklama na některých česky mluvících kanálech v madˇarštině.
50%
- funguje 2 roky
- funguje bez poplatku jen 2 roky
Je to stejné, jako jiné karty
10%
- Musím dát také VELKÉ negativum, nepodepisovat smlouvu!!! Lumpové. Druhý den se rozbilo dal. ovládání.Nic nevymění,špatná komunikace,špatná kvalita přijmu,Nakonec přijem žádný,opravář nikde jenom chtej peníze.Špatně se vyvazujete ze smlouvy a nakonec pokuta.Bacha na ně.
Špatná firma
100%
- Rychlost , dobře presentované detaily nákupu.
Rychlost, ochota při presentaci zboží, dobré doporučení.
90%
- vše
Výborný
10%
- NIC
- Nekorektní jednání pracovníků zákaznického servisu
- Neodpovídají na problém, karta již 2 měsícem nefunguje... služby samozřejmě uhrazeny...
- Arogance pracovníků volá do nebe
Chcete-li vyhodit peníze za nefungující službu, Skylink je tou pravou podvodnou firmou.
100%
- Obraz oproti Digi Je luxusní a ani jeden problem nikdy nebyl.
- Nic
Záporné hodnocení tady píšou šmejdi od konkurence.
10%
- PLNĚ SOUHLASÍM S NÁZOREM "PRIMUS"
- na to není co dodat
10%
- o ničem nevím
- programy občas "vypadávají" uprostřed filmu, zpravidla v té nejnapínavější části
- neustálé zdražování služeb
- operátorka nabízela zvýhodněný balíček za velmi "nízkou cenu", když jsme odmítli, že nám stačí základní programy, na 5 dní vypadl příjem u jedné karty, přestože poplatek byl uhrazený, programy bylo možné sledovat až po telefonické urgenci
Produkt jsme si vybrali na základě nabídky - sledování programů zdarma
Skylink rozhodně nedoporučuji - pryč od nich (uvažujeme o změně, jenom je nám líto finačních prostředků za satelit, karty apod.)
Ještě jedno zdražení a končíme
40%
vždi zaplatite servisni poplatek.
10%
- opět nový servisní poplatek
mám od t.mobilu zakoupený sat prijímač včetně karty asi 5 měsíců. nechal jsem se zlákat neplacením poplatku a od skylinku jsem odešel. v t- mobilu mi nikdo nedokázal odpovědět co bude dál . zřejmě budu nucen vrátit přijímač i kartu za kterou sem vyhodil 3,5 tisíce. servisní poplatek odmítám platit
10%
- Zatím funguje bez poplatku... Do kdy??? Toť otázka...
- Přechod oficiálně pod vydřiduchy ze Skylink k 1.12.2014
Asi budeme muset opět očekávat měsíční poplatek tak jak už to v čechách bývá! Nejdřív hlásají jak je po koupi karty již příjem zadarmo, pak to po pár letech na někoho převedou nebo si změní podmínky a najednou je poplatek nutný. Zákazníku po..r se nebo se klidně stav na hlavu! T-mobile se satelitní televize zbavuje k 1.12.2014 a předává jí oficiálně Skylinku pod kterou sat. tv stejně běžela. Zatím to nikde oficiálně neuvedli, ale myslím, že nebude dlouho trvat a Skylink bude chtít své .poplatky a vydělávat i na těchto kartách za které majitelé zaplatili nemalé peníze s tím, že budou mít opravdu příjem bez dalších zbytečných poplatků. Myslím, že by to mělo být trestné, nalákat někoho na příjem zdarma v ceně karty a pak mu zavést poplatky... Minimálně by alespoň měli vrátit peníze těm co si koupily kartu kvůli slibům příjmu bez dalších poplatků a nesouhlasí se změnou podmínek a zavedením poplatků. To je v ČR ale jen sci-fi... zákazník už není náš pán, ale jen někdo z koho je třeba vytřískat peníze za každou cenu za účelem zisku. Skylink argumentuje měsíční poplatek zákaznickým servisem. Já osobně jsem nikdy (cca 5 let co mám satelit) tuto službu nevyužil a měsíčně bych za ni měl platit? Proč? Jiná alternativa satelitní TV v ČR není a s příjmem ubohých pár základních CZ a SK programů (nic víc nepotřebuji) zdarma bude asi na dlouho konec. Teď už zbývá asi jen platit, nebo shodit satelit ze střechy a nahradit anténou na DVB-T. Bohužel v současné době nelze produkt doporučit když se neví jak to bude s měsíčním poplatkem. Je to jako kupovat zajíce v pytli...
40%
- možná to bylo dobře
- konečná a přechod pod Skylink a nástup servisního poplatku od ledna 2015
co funguje ku spokojenosti dlouhé trvání v tomto státě nemá.
10%
- hodnocení O
- Zloději
000
20%
- Prakticky nic. Karta by šla, ale ...Možná tam pracují roboti...
- Všechno. Je rok 2014 a když chcete zaplatit poplatky , tak od vás chtějí email, který člověk už nepamatuje a pak chtějí, jaké televize sledujete a jaký "modem" máte. Ověřují vás, jako zloděje, jestli opravdu jste majitel karty a jestli jste ji někomu nedaroval, nebo neprodal. To by jim opět přineslo zřejmě peníze...
Je to se Sky čím dál horší, žádná ochota, vstřícnost, jen lhaní a neřešení problému, Jako kdyby je člověk okrádál ...
A zdá se, že opět budou dražší ... Každým rokem /???/.
A politici, úřady, vás neochrání...
Původní karta : 2490 Kč / další 600 Kč , k tomu 2x poštovné poplatky a teď každý měsíc plaťte... Neochotním lidem.
Ověřují, ověřují i 15x, ale žádny email vám nedorazí. A přestanou s vámi komunikovat. Jméno zatím neuvádím. Možná dodatečně.
Zřejmě chtějí majitele přinutit na velké "balíky"
To jsou služby...
Kvalita karty je dobrá, ale zaměstnanci nanic !
10%
NEDOPORUČUJI!!!! Nejhorší komunikace s nimi, když něco chcete a to nemluvě o tom, že pořád něco nefunguje!!!!!
10%
- NIC
- NEDOPORUČUJI!!!! Nejhorší komunikace s nimi, když něco chcete a to nemluvě o tom, že pořád něco nefunguje!!!!!
NEDOPORUČUJI!!!! Nejhorší komunikace s nimi, když něco chcete a to nemluvě o tom, že pořád něco nefunguje!!!!!
100%
- funguje
- nic
OK
10%
- Dříve UPC a to bylo super
- Jednání
- Servis
- Operátoři
- Fakturace
Důrazně upozorňuji na tuto společnost. Dříve UPC, kde bylo jednání seriozní. Nyní Freesat, kde se slušnosti nedoberete. Operátorky nejsou schopny řešit běžné dotazy. Fakturace probíhá s neustálými problémy a musím měnit trvalé příkazy a vznikají přeplatky či nedoplatky. V případě problému nemají vlastní techniky, ale nasmlouvané "techniky" ze společnosti INTERSAT . Je zcela normální čekat 14 dní na příjezd techniků. Ke mě ani po 3 týdnech nedojeli a musel jsem si vše opravit z vlastních peněz. Neustále si Vás budou přehazovat a diktovat nová čísla kam zavolat. Při stížnosti na to, že technici naslibují a pak se neozývají, Vám bude sděleno, že oni je mají jen nasmlouvané a že nemají páky jak je k Vám dostat. Prý to musíte zkoušet. Když Vám nejde nějaký kanál tak Vám navrhnou, že Vám ho zruší resp. celý balíček klidně zruší. Nebo oznámí, že máte dost jiných programů. Toto jo nejhrubší jednání jaké sem zažil. Nekompetentní zaměstnanci, neochota. Prostě děs. Až jsem si vše sám oběhal a naladil tak sem spokojen, ale při představě, že s nima budu muset opět komunikovat je mi už teď zle.
100%
Služby skylinku využívám delší dobu, jsem spokojená
Zobrazuji 161 - 180 ze 500 recenzí « Předchozí 1...7 8 [ 9 ] 10 11...25 Další »