Nejnovější recenze ze sekce Satelitní karty
10%
- ma byt poskytovan prijem zakladnich ceskych programu zdarma
- nedodrzeni smluvnich podminek, zavadeni servisnich poplatku, zaplatila jsem za kartu 2000 plus adapter skylinku 1000 tedy servisni poplatek na 5let, ted chteji za rok 660
podvod ktery resi uz i ctu!! hlavne aby neco vyresil a potrestal skylink za klamani zakaznika, do necoho investujete s tim ze to mate mit naporad, priblbly programy ktere jsou dostupne vsude pres antenu tady s nima chteji obchodovatu, celostatni ostuda
10%
- snad jen kvalita obrazu
- zlodějský servisní poplatek. Nyní již 935 kč na rok...přecházím ke konkurenci.
jsou to zloději, příští rok bude servisní poplatek tak 1500...možná i více.
40%
- Funguje normálně.
- Opět ukázkový legální podvod Skylinku ve spolupráci s T-mobile na lidi.
Karta funguje,zvolil jsem kdysi kvůli tomu,že jsem z principu nechtěl podpořit nekalé praktiky svévolného měnění smluv Skylinku,bohužel toto je příklad ještě větší nekalosti.
10%
pro anonym:Ano,je to možné,že se to mohlo pohnout větrem,ale ten signál byl špatný,ikdyž bylo lepší počasí.Každopádně to není úplně ono to co jsem si představoval.Na polovinu programů se stejnak nedá pomalu koukat apro mne je to zbytečnost.A seřizovat si sám anténu,nebo volat technika se mi rozhodně nechtělo.Nechal jsem to doklepat ten rok a jsem moc rád,že mi ta smlouva končí.To už je lepší si pořídit kabelovku.
70%
Pro Michala: stačilo si pořádně seřídit anténu, signál z Thoru je totiž tak silný že ho můžeš bez problémů přijímat i na pokličku od hrnce.
Dodatek: Signál je dostatečný až dost, signál z K2 beamu na Thoru má u nás 52 dbW, nevím co by si chtěl víc http://www.parabola.cz... v pohodě ho dokonce zachytím i na testovací kempingovou 30cm parabolku velikosti toho hrnce, asi jsi tedy holt přijímal úplně jiný Freesat že máš hned jasno. Chybu jsi tedy měl hledat pouze a jedině ve špatném nastavení antény, v ničem jiném. To ale neznamená že za to může firma, klidně se mohla časem i pohnout větrem, to je zcela běžná věc. A pokud její opravu nezvládneš sám tak od toho jsou snad přímo technici od Freesatu že.
Asi takhle, mě je to úplně šumák,ať si každý loví co chce, jenom nemám rád když někdo napíše do diskuze nesmysl a druzí, kteří o tom mají asi tak stejně "kvalitní" vědomosti ten nesmysl pak přebírají dál.
Ano, i to je možné, sám jsem už několikrát opravoval i po "firmách" které se tím dokonce živí a které nejsou schopny ani tak základní a jednoduché věci jako řádně nastavit anténu. Co si holt člověk někdy neudělá sám to nemá,bohužel. Přeji hezké velikonoce.
30%
- Zde nic kladného nemůžu uvést.
pro anonym: a proč bych si měl seřizovat anténu,vše je jen chyba firmy a jsem moc rád,že mi smlouva končí.To radši budu koukat na klasickou televizi s normální anténou,kde chytim i 23 programů.Kvalita signálu je nedostačující
80%
Na chatě, když měsíc nejsme, musí se reaktivovat
100%
- Skvělý signál
- Super programy
- Cena se ani po 2 letech co to máme nenavýšila
Jsem spokojen jak s cenou, kvalitou tak i komunikací s infolinkou freesat, kde si pořizuji i další balíčky programů
60%
-
90%
- Mame Freesat ji radu let-kvalitni signal, super vyber programu a hlavne nizka cena. Vrele doporucuji vsem priznivcum televize!!!!!
vyborny signal, spousta programu, nizke ceny
10%
- T-mobil jsou zloději a lháři. V zákonné lhůtě zrušíš paušál a nechceš dále využívat toto číslo. Svévolně ti dají jiný paušál a i když nevoláš, nechceš jej, dále ti účtují peníze a dolují a vymlouvají se a stále jen plať a plať. Pozor na rušení čísel - musíte si je řádně ohlídat zloděje.
Jsou to lichváři POZOR
10%
- vypadalo to dobře ne internetu
- teď u nás byli instalovat. nejdřív nám řekli, že se instalace vejde do 3000. Výsledek? 7000 Hnus
teď u nás byli instalovat. nejdřív nám řekli, že se instalace vejde do 3000. Výsledek? 7000 Hnus
100%
cena
10%
- Všechno je v háji
- Všechno . To co se nyní děje je katastrofa . To snad dělaji jen , aby člověk musel platit a platit
Dojedu zaplacenou kartu a končim .
10%
- Nic!
- 55 Kč je pouze přes SIPO, jinak je ještě dražší! Od doby kdy to převzala údajně knížata z Lichnštejnska, jsou jejich služby a baličky již několikrát zdraženy. Po vyčerpání mnou předplacených služeb s nimi končím!
Nedoporučuji Skylink, protože neustále zdražují.
10%
- zlodějna
sliby jsou chyby
10%
- už nic
- Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
10%
- už nic
- Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
10%
- nic
- Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
10%
- nic
- Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
Servisní poplatek už 55 Kč měsíčně končím s nimy.
Zobrazuji 121 - 140 ze 500 recenzí « Předchozí 1...5 6 [ 7 ] 8 9...25 Další »