Nejnovější recenze ze sekce Satelitní karty
10%
- Snad jedině,že je levná.
- Pro českého zákazníka nelze kartu aktivovat přes telefonní číslo na Slovensko - zadané číslo nijak nereaguje !
- Minimum informací ze strany providera a prodávájícího.
60%
- Trochu trvala aktivace jinak OK
Velmi zajímavá cena
30%
- funguje
- nepřehledný systém dokoupení balíčků, stále se zvyšující cena poplatků skylink
volbu skylink nedoporučuji
10%
- Podvod
- Podvod
Také jsem naletěl a koupil kartu T-Mobile a chtěl mít základní tv příjem napořád..Dnes si nadávám do de..ilů jak jsem moch takto naletět. Skylik jsi vzal službu zpět a zpolpatnil. Co na tom že jsem koupil kartu od T-Mobil s podmínkama bez servisního a jinýho měsíčního poplatku,Skylink nastoupil a mám cálovat nebo mi to vypnou.. Jak je to možné v ČR.. ??????? Do..rdele
10%
- Nic
- Všechno
Tak takový dobytek to jsem ještě nezažila,po zaplacení 1200kč zjištění,že nám programy námi zaplacené nejdou,nám bylo řečeno at si zakoupíme přístroj jen za 1600kč,pozveme si technika.....a to jsem ještě neviděla ani titulek a už bych tam byla skoro za 4000kč,takže naposled jsem se nechala od této firmy nachytat,platím si veřej.spr.poplatek,kupuju setobox a Skylink vyhodím do popelnice,s přáním hezkého dne Martinková
10%
- zaplacený balíček na rok,bohužel bez užívání starší příjmač
- dárek od tchánů
- stále změna ,když neměníme karty,tak příjmače ,stále výpadky signálů,někdy vás odpojí,že nemáte zaplaceno i když je
asi přejdem jinam,protože tolik potíží za takové ceny
má se nechat vysílání normální,nebo HD,ne si nechat zaplatit poplatky na rok za balíček a za nějaký měsíc to zrušit beru to jako nefér jednání
100%
- funkční
- Skylink karta pár korun
- pak aktivace
- pak balíček nebo servisní poplatek
- lepší by to bylo v kuse koupit celé a nerozdělovat ceny jak někde v ... kocourkově
Funkční výrobek bez problému
10%
- Zloději!!!
Ruce pryč od Skylink.
10%
- každý rok zvyšující se servisní poplatek, letos téměř o 90%.
Končím!
10%
- Vůbec nic!!!
- Skylink , zloději na druhou, prvně že televizní programy na vždy zdarma, karta která stojí 10 kč je prodávána 1500 – 2000, pak akce výměna za 600 , když to má půl národa – TAK BÁC SERVISNÍ POPLATEK NUTNÝ,
Banda loupeživých rytířů.
100%
Velice dobré.
10%
- Skylink je největší podvodná firna v ČŘ. Parazituje ne důvěře lidí.
- LIDÍ nekupujte od těch podvodníku nic.
Před třemi léty slibovali, že když si člověk zakoupi dekodér DBV-S tak bude na tři roky osvobozen od servisního poplatku 29 kč měsíčně. Po roce přerušili dodávku signálu s tím,že není uhrazen poplatek. Skylink jsou podvodníci nejhrubšího zrna a zloději.Nedoporučují od nich nákup a pokud se mne lidí ptají na tuto firmu tak jím jednoznačně odpovídam ne pro tuto firmu. Radějí Freesat anebo nebo cokoli dostupného na našém trhu jen ne tuto firmu
10%
- Po zkušenostech nemám žádné pro :-(
- Přišla složenka na poplatek, tento jsme řádně uhradili s týdením předstihem, přesto přišla SMS že nemáme zaplaceno a vysílání odstřihli, po telefonátu na SKYLINK mi operátorka přiznala že peníze mají ale pod špatným variabilním symbolem (který mají předtištěný na "své" složence) takže neumí přiřadit platbu.
- Operátorka blábolila, že chyba není u nich, ale všude okolo, v tomto případě údajně na České Poště, která zkonila variabilní symbol :-D
- Vysílání odstřihli hned ráno ale zapnout opět vysílání prý tak jednoduché není (v 19:30 ještě vysílání nešlo)
SHRNUTO A SEČTENO
Zaplatíte, ONI v tom mají bordel a vy nekoukáte!
10%
- Kartu vřele doporučuji každému kdo ze sebe chce nechat dělat blbce a nebo se chce nechat okrádat.To Skylink zvládá na jedničku
- Nesmyslné poplatky mimo rámec smlouvy.
- I když řádně platím veškeré poplatky včetně výpalného které si Skylink jen tak účtuje,věčně na své televizi mimo programů čtu nápisy jako Předplatné pro tento kanál již vypršelo,nebo Žádné oprávnění pro prohlížení tohoto programu.
- Postoj k platícímu zákazníkovi na bodu mrazu - Vše spláchne operátorka slovy,že posílá na moji kartu reautorizaci.Naposledy jsem měl přijímač týden zapnutý a ani po neustálých urgencích programy nenaskočily.Odnesl jsem kartu partnerskému technikovi spol.Skylink,ten kartu prostřednictvím svého webu reautorizoval za dvě minuty tak že mám pocit,že operátorka neposílala zřejmě nic.Den programy běžely a bez vypnutí přijímače druhý den se vypnuly kanáli s tím že nemám žádné oprávnění pro prohlížení tohoto programu.
Vzhledem ke skutečnosti,žese Skylink neoprávněně obohacuje na svých platících zákaznících a žádná smlouva pro tuto společnost není závazná, nebyl bych ani proti hromadné žalobě na Skylink.
90%
- funguje
- stojí peníze :)
10%
- Bohužel cenova nabidka ktera je na kartě a kvuli čemu jsem koupil tento produkt je lež a neplatí obhcodní podminky ktere jsem s vami uzavřel koupi tohoto produktu, měli by jste o tom přemišlet
Spol. Skylink změnila obhcodní podminky a toje protiv pravní akt, cenova nabidka nebila dodržena, dale progamova nabidka od skylink nefunguje, mam štavu jen v 50% programu na ktere mam pravo, prostě hruza. Tito velke společností jako skylink, digitv ... jsou jen pračka penez a služba je 0.
50%
- rychlá instalace
- kvalita obrazu
- přes DVB-T byl lepší
spokojen tak 50%,čekal jsem od toho víc
10%
- nic
- Firma je nespolehlivá.
- Nemá ani pevnou adresu, stydí se, kde bydlí.
- Soustavně vypínají příjem vysílání, blokují i neplacené programy.
- Po ukončení smlouvy odmítají vrátit nevyužitou část poplatku.
to je všechno
40%
- Vypadávají slovenské programy.Při horším počasí vypadávají i naše programy.Je to moc drahé na služby které poskytuji.
Produkt používam jen na Slovenské programy.Proto že často vypadávají letos už se to stalo po třetí tak je to moc drahé.
10%
- už asi nic!!!
- SERVISNÍ POPLATEK 935,-/ROK
Tak už je to tu... Skylink po půl roce co si vzal svoji službu zpět od T-mobile který karty prodával se základní nabídkou kanálů navždy zdarma chce i po těchto lidech servisní poplatek. Servisní poplatek, který neustále rok co rok zvedá a to nyní už na neuvěřitelných 935,-/rok. Začínali na 360,-/rok a určitě s navyšováním poplatku přestávat nebudou... Skylink začal rozesílat zákazníkům karet dopisy ve kterých říká začni platit, jinak můžeš smlouvu bez závazků písemně vypovědět... Jako by člověk měl na výběr, nebo jinou možnost sledování programů zdarma které si kupoval v ceně karty... Proč nenapíšou rovnou, jestli nezaplatíš, tak ti to prostě odpojíme a nase. si... nic zadarmo od nás nedostaneš!
Jednoduchý a prostý vydírání... Mám platit za zákaznický servis který jsem nikdy nepotřeboval a potřebovat nebudu? Rozhodně nehodlám platit, tuhle boudu už jsem jednou od tenkrát ještě CS Linku zažil a znovu naletěl u T-mobile. Už nikdy víc nechci doma zloděje ze SKYLINK... Až mi to odpojí tak kartu holt vyhodím a opět si zanadávám jak jsem blbej že sem přišel o peníze a jak je možný že tohle může u nás někomu projít už podruhé beztrestně... Skylink si jen natáhnul původní naštvaný zákazníky i další nový kterým slibil opět programy zdarma přes společnost T-mobile. Jednoduše je oblafnul a vytáhl z lidí další nemalé peníze za karty které měly být navždy zdarma... Zahraniční Skylink, který si myslí, že český lidi jsou jen tupý ovce, který je potřeba oškubat a oni si to nechaj dokola líbit... Jsem zvědav kdy se zas objeví nabídka od jakékoliv společnosti na sat karty se základní nabídkou zdarma, aby zas nalákali zákazníky který pak oškubou! A co vy, budete jim platit nebo končíte? Já mám kartu necelé 2 roky a končím... NAŽDY!
Zobrazuji 101 - 120 ze 500 recenzí « Předchozí 1...4 5 [ 6 ] 7 8...25 Další »