Nejnovější recenze ze sekce Satelitní karty
80%
- fungují programy i při špatném počasí
- programy se nepřelaďují
Jsem překvapená negativními komentáři. Mám Freesat už 7 let, na dvou televizích, cena se mi za tu dobu zvýšila jen jednou o 30 Kč. Ještě se mi nestalo že by mi programy nějak výrazně nešly. Pokud jsem dlouho nezapínala televizi a musela jsem volat na zákaznickou linku,do 5 minut mi vysílání aktivovali. Žádný problém....I moji rodiče mají vysílání o Freesatu a neslyšela jsem od nich žádnou stížnost. A co se týče instalace. Myslím že je to jen o lidech kteří přijdou satelit nainstalovat. Za to nemůže ta dotyčná společnost....
90%
Není co vytknout.
10%
- Prakticky nic.
- Špatná funkce karty.
Jedna ze dvou karet od začátku fungovala velmi omezeně.
Z tohoto důvodu-neposkytování služeb z jejich strany- jsem po roce a půl ukončil smlouvu a oni mají tu drzost mi ještě naúčtovat smluvní pokutu!Dám to právníkovi.Mají záměrně velmi neprůhledné podmínky,na jejich stránkách se člověk nic nedozví.
Mám ale zato,že každá smlouva je o tom,že něco dostanu a něco za to zaplatím.Ale když to nedostanu,necítím se smlouvou vázán.
10%
- nic
- Používat něco od lupiču jako je Skylink muže jedině blázen....
100%
vše bez problému
10%
- nic
- pro mého tchána jsem sháněl satelitní komplet včetně vybavení, po radě příbuzného Freesat... bylo objednáno montáž jejich zařízení za 1,- Kč, naladění karty a dále platit 249,- Kč měsíčně...samozřejmě cca 300 kč za montáž a něco za naladění. Když konečně dorazil pan technik (po několikerém urgování) až z Prahy(!), namontoval špatně přijímač přes slučovač a rozbočovač (nechtělo se mu tahat nový kabel asi), naladil cca 25 programů a zinkasoval tchána o 5000,- Kč!!! a ještě bez faktury a nešla původní anténa...nato přijel jiný technik, pomluvil toho prvního, sebral rozlučovač a odjel...za to zaplatil cca 1300 kč!!! a ve finále se k tomu nikdo nemá, funguje přes HDMI pouze satelit a ještě částečně....
absolutně nedoporučuji, hrůza, strašný přístup, budu to muset dát do kupy sám!!! to jsem mohl udělat od začátku a stálo by to půlku....asi to dám do televize
100%
- Vše funguje jak má po aktualizaci a aktivaci vše funguje není žádný problém.
10%
- nic
- všechno špatně
nejhorší služba kterou jsme si pořídili soustavně mění frekvence,aby vás donutili koupit si jejich zařízení.podle jejich frekvencí nelze nic naladit.ve finále nám jdou 3 české programy za 253 kč.FREESAT NIKDY NIKDY NIKDY
20%
- nic
- vše
Už nikdy Freesat
10 let jsem byl u Skylinku, z počáteční sumy 1 400 se to zvyšovalo skoro každý rok a na ten letošní to dělá už přes 3400 peněz a navíc neustálé mění frekvencí. Tak jsem podlehl tel. nabídkám asi krásné a po hlasu příjemné slečny, která mi zlákala na cenu 149,– za měsíc při zhruba stejné skladbě programů.
Týden před ukončením karty Skylinku mi technik Satu přesměroval parabolu naladil programy a po půlhodince odcházel se slovy, kdyby něco nešlo, tak mi zavolejte. Po hodině, kdy jsem si přeházel programy do oblíbených jsem chtěl večet začít natáček nějaký program ale chtělo to po mne PIN. Zavolal jsem tedy technika, ten byl 2 dny nezvěstný. Vyzkoušel jsem vše možné i nemožné, 8× volal na technickou podporu SAtu a tam mi dávali různé rady , aby mi jako pomohli. Nakonec jsem na doporučení nějakého jejich Freje zakoupil nový reciever GO SAT ale výsledek stejný. Tak jsem pohrozil výpovědí a najednou jsem se dozvěděl, že kdo má vlastní reciever a nepronajme si od Satu ten jejich za 100,– na měsíc, je mu ten jeho i záměrně blokován. To je ale sprosťárna na úrovni šmejdů Nejen, že tuto okolnost nikomu při lákání neřeknou, ale i měsíční poplatek tedy není 149,– ale 249,– min- na 2 roky. Jakmile mi odpojili po mé výpovědi, tak technik Skylinku, nasměroval parabolu zpět a vše ihned chodilo bez problémů. Freesat pak mi následně volal, zadal adresu, kam mám poslat tu jejich kartu (poštovné za své a ještě i pojištění na 700,– Kč) ale k mému překvapení budou po mne vyžadovat 1400,– Kč za 1/2 hod. práci technika, 10dní provozu, neprovozu Satu. Když jsem se bránil, že to nebylo funkční, když mi nešlo nahrávání, tak je to nezajímalo, odvolávali se na všeob. podmínky (které jsem od technika vůbec nedostal) a podle jejich telefonických hovorů prý nikdo neudělal chybu. Když vyčíslím telefony za 300 kč při vyřizování stížností, 2400 za nový reciever, 1400 za 10 provoz, tak mi ten přechod přišel hodně draho Jsem důchodce, který váží každou korunu, chtěl něco ušetřit a nakonec se nechal takto napálit. Navíc jsem měl naprosto zkaženého Silvestra a dny kolem. Proto rada - to co chodí - neměňte. Tady už nemůžete věřit nikomu. Kdyby zde byl právní stát, tak se budu bránit, takto šmejdi napálili dalšího a tak si dávejte na tuto společnost pozor a držte od nich distanc.
20%
- nic
- vše a všichni z Freesatu
Už nikdy Freesat
10 let jsem byl u Skylinku, z počáteční sumy 1 400 se to zvyšovalo skoro každý rok a na ten letošní to dělá už přes 3400 peněz a navíc neustálé mění frekvencí. Tak jsem podlehl tel. nabídkám asi krásné a po hlasu příjemné slečny, která mi zlákala na cenu 149,– za měsíc při zhruba stejné skladbě programů.
Týden před ukončením karty Skylinku mi technik Satu přesměroval parabolu naladil programy a po půlhodince odcházel se slovy, kdyby něco nešlo, tak mi zavolejte. Po hodině, kdy jsem si přeházel programy do oblíbených jsem chtěl večet začít natáček nějaký program ale chtělo to po mne PIN. Zavolal jsem tedy technika, ten byl 2 dny nezvěstný. Vyzkoušel jsem vše možné i nemožné, 8× volal na technickou podporu SAtu a tam mi dávali různé rady , aby mi jako pomohli. Nakonec jsem na doporučení nějakého jejich Freje zakoupil nový reciever GO SAT ale výsledek stejný. Tak jsem pohrozil výpovědí a najednou jsem se dozvěděl, že kdo má vlastní reciever a nepronajme si od Satu ten jejich za 100,– na měsíc, je mu ten jeho i záměrně blokován. To je ale sprosťárna na úrovni šmejdů Nejen, že tuto okolnost nikomu při lákání neřeknou, ale i měsíční poplatek tedy není 149,– ale 249,– min- na 2 roky. Jakmile mi odpojili po mé výpovědi, tak technik Skylinku, nasměroval parabolu zpět a vše ihned chodilo bez problémů. Freesat pak mi následně volal, zadal adresu, kam mám poslat tu jejich kartu (poštovné za své a ještě i pojištění na 700,– Kč) ale k mému překvapení budou po mne vyžadovat 1400,– Kč za 1/2 hod. práci technika, 10dní provozu, neprovozu Satu. Když jsem se bránil, že to nebylo funkční, když mi nešlo nahrávání, tak je to nezajímalo, odvolávali se na všeob. podmínky (které jsem od technika vůbec nedostal) a podle jejich telefonických hovorů prý nikdo neudělal chybu. Když vyčíslím telefony za 300 kč při vyřizování stížností, 2400 za nový reciever, 1400 za 10 provoz, tak mi ten přechod přišel hodně draho Jsem důchodce, který váží každou korunu, chtěl něco ušetřit a nakonec se nechal takto napálit. Navíc jsem měl naprosto zkaženého Silvestra a dny kolem. Proto rada - to co chodí - neměňte. Tady už nemůžete věřit nikomu. Kdyby zde byl právní stát, tak se budu bránit, takto šmejdi napálili dalšího a tak si dávejte na tuto společnost pozor a držte od nich distanc.
20%
- Nic
- vše - úroveň společnosti velice nízká - šmejdi
Už nikdy Freesat
10 let jsem byl u Skylinku, z počáteční sumy 1 400 se to zvyšovalo skoro každý rok ana ten letošní to dělá už přes 3400 peněz a navíc neustálé mění frekvencí. Tak jsem podlehl tel. nabídkám asi krásné a po hlasu příjemné slečny, která mi zlákala na cenu 149,– za měsíc při zhruba stejné skladbě programů.
Týden před ukončením karty Skylinku mi technik Satu přesměroval parabolu naladil programy a po půlhodince odcházel se slovy, kdyby něco nešlo, tak mi zavolejte. Po hodině, kdy jsem si přeházel programy do oblíbených jsem chtěl večet začít natáčet nějaký program ale chtělo to po mne PIN. Vyzkoušel jsem vše možné i nemožné, 8× volal technikovi na parabolu (nezvěstný) na technickou podporu SAtu a tam mi dávali různé rady , aby mi jako pomohli. Nakonec jsem na doporučení nějakého jejich Freje zakoupil nový reciever GO SAT ale výsledek stejný. Tak jsem pohrozil výpovědí a najednou jsem se dozvěděl, že kdo má vlastní reciever a nepronajme si od Satu ten jejich za 100,– na měsíc je mu záměrně blokován. To je ale sprosťárna na úrovni šmejdů Nejen, že tuto okolnost nikomu při lákání neřeknou, ale i měsíční poplatek tedy není 149,– ale 249,– min- na 2 roky. Jakmile mi odpojili po mé výpovědi, tak technik Skylinku, nasměroval parabolu zpět a vše ihned chodilo bez problémů. Freesat pak mi následně volal, zadal adresu, kam mám poslat tu jejich kartu (poštovné za své a ještě i pojištění na 700,– Kč) ale k mému překvapení budou po mne vyžadovat 1400,– Kč za 10dní provozu, neprovozu Satu. Když jsem se bránil, že to nebylo funkční, když mi nešlo nahrávání, tak je to nezajímalo, odvolávali se na všeob. podmínky (které jsem od technika vůbec nedostal) a podle jejich telefonických hovorů prý nikdo neudělal chybu. Když vyčíslím telefony za 300 kč při vyřizování stížností, 2400 za nový reciever, 1400 za 10 provoz, tak mi ten přechod přišel hodně draho Jsem důchodce, který váží každou korunu, chtěl něco ušetřit a nakonec se nechal takto napálit. Navíc jsem měl naprosto zkaženého Silvestra a dny kolem. Proto rada - to co chodí - neměňte. Tady už nemůžete věřit nikomu. Kdyby zde byl právní stát, tak se budu bránit, takto šmejdi napálili dalšího a tak si dávejte na tuto společnost pozor a držte od nich distanc.
100%
- Cena kvalita obrazu
- Trochu mi vadí přesuny programu
Lepší než skylink
10%
- nejhorší jednaní se zakaznikem ktere sem kdy zažíl
10%
- Zvednou telefon zákaznické podpory
- Diktování přijímačů, které jejich karta podporuje, koupíte jiný a nefunguje to
- Nestabilní při dešti a sněhu
- Reakce při řešení problémů zákaznické podpory až skoro po 14 dnech
- Karta NEXT nefunguje ve všech přijímačích a když Vám funguje, po cca 2 měsících ji přeprogramují a řeknou Vám, ať si koupíte jimi nadiktovaný přijímač
Jestli máte možnost volby, určitě bych tuto společnost nedoporučoval. Bohužel v mém případě mi nic jiného nezbývá. Lokalita bez pozemního signálu a dostatečného pokrytí internetu.
60%
- Dekódovací karta nejrozšířenějšího poskytovatele SAT služeb - Skylinku
- Na CZC pořízena za 400 Kč
- Možnost svobodně zvolit prog. balíček podle požadavků a ceny
- Příjem TV ve vysoké kvalitě
- Nově lze přijímat i slovenské programy JOJ a DAJTO po uhrazení slov. servisního poplatku
- Skylink nezaručuje spolehlivé fungování karty v necertifikované čtečce
- Iniciační promo nabídka programů zkrácená ze 2 měsíců na 2 týdny
- Vstupní poplatky - pořizovací cena karty 400 + registrační poplatek 999 + servisní poplatek (prog. balíček)
50%
- Nic
- Komunikace
Pri reseni neresitelneho problemu Vam neporadi, protoze 50% operatoru Skylink pri reseni sami nevedi.
10%
- Kdyz neni jina moznost
- To je uz dlouho zname, ze nabizeli "dozivotne" bez poplatku.
- Pak to zmenili, musela se koupit dalsi karta .
- A tak satelit vysel na kolem 7 tisic...
- Aby toho nebylo malo, meni casto kodovani a pak je nutno koupit novy pristroj i kartu.
- Uz se pripravuje dalsi zmena, kde bude nutne zakoupit novy pristroj i kartu a jestli se to oplati, je zatim ve hvezdach
Skylink od zacatku podvadi, nedodrzuje sve domluvy a pak zavedl poplatky, ktere prilis casto zvysuje, ale sluzby nezlepsuje
80%
- SAtelitní karta, dají se přijímat slovenské programy ze satelitu. Další služby dle zakoupení programové nabídky Vysílá na E16.
80%
- Funuje
100%
- Jednoduchost
- Žádná
TV podporuje, takže je to Levnejsi než samotný satelitní přijímač.
Zobrazuji 21 - 40 ze 500 recenzí « Předchozí 1 [ 2 ] 3 4 5...25 Další »